Friday, April 27, 2007

احساسي غريب اليوم
لااعلم ماسبب سعادتي فللمرة الاولي اشعر بحرية و قوة في آن واحد
اليوم كان اخر يوم في المحاضارت المملة
و كان في احتفال صغير بهذا اليوم ,فيه نحتفل باولي ايام الربيع واخر ايام المذاكرة

لعبت مع اصدقائي وضحكنا علي هبلنا


كل هذا وانا سعيدة
ايام زمان كنت ممكن ابكي علي انتهاء ايامي مع هؤلاء الاصدقاء
واشعر بالحزن ان الايام القادمة ساقوم بصداقات اخري وانسي اصدقاء اليوم



فاليوم انا سعيدة لاني اشعر بحرية وسعادة
سعادتي تتواجد من داخلي انا
مش من بره

الحمد لله



وعاوزة اشكر الحج مشمش علي مساعدته لي في البريسنتيشن الاخير
نردهالك في الافراح
بكيس ملبس
او شيبسى

Labels:

 
posted by Organica at 1:25 AM |


2 Comments:


At 11:35 PM, Anonymous Anonymous

ألف مبروك خطوة من خطوات كثيرة في رحلة الحياة الطويلة أنشاء اللة .

 

At 12:55 AM, Blogger Organica

يارب ان شاء الله