Thursday, May 10, 2007
مشمش بيذاكر ياجماعة
ادعوله بقي
وبعدين
انا مش
بذاكر
طيب ليه مش بدون؟

ياترى ليه؟

كسل بعيد عنكم

طيب تحبوا تشوفوا صور كمان؟ شكله البنا زهق (اصل هو القارئ الوحيد فانا بقول انا اكتبله المدونات باسمه ونقصر. ايه رأيكم ؟ قصدي ايه رأيك يابنا؟)

بلاش صور
اغنيلكم اغنية واهديها للمعجبين اللي هو برده البنا؟

ماشى
ياعيييييييييييييين ياليييييييييييييييييييل
اوبس
نسيت
صوتي وحش
مكانه في الحمام وبس
طيب خدوا الاغنية ده و احمدوا ربنا ان مافيش صوت عل البلوجز كانت تبقي فضايح عالمية في مصر وامريكا ودول الخليج الحبيبة

**
عنوان الاغنية: اصل انا بشرب مياه معدنية من بره

وسلام يابلدي
**

 
posted by Organica at 6:44 AM |


9 Comments:


At 9:19 AM, Blogger mohamed elbanna

والله كنت حاطط ايدى على قلبى وافتكرت انتى اللى هتغنى وقلت ربنا يستر ده حتى مشمش صاحبك بيذاكر والموضوع مش ناقص انهيارات لكن الحمد لله ربنا ستر وطلعت شيرين هى اللى بتغنى للميه المعدنية
طبعا معروف جدا ان اللى بيشرب من النيل لازم يرجع تانى لمصر ليه ....؟ علشان بيجيله فيروس فى المعده من الميه ولازم يرجع تانى علشان ياخد الانتىفيروس بتاعه وده مش بيتباع الا فى مصر
وبعدين انا بحب الصور والله دى بتبقى معبرة جدا -بس بلاش اغانى بصوتك الله يكرمك :)
مشمش مشامش مشميشو
بتذاكر تانى يا جميل الله يكون فى عونك
كنت دخلت تجارة وريحت نفسك
ربنا معاك وبالتوفيق ان شاء الله
اوعى تسمع كلام الأخت شرين وتشرب من الحنفية
وصباح الفل

 

At 10:42 AM, Blogger Organica

ههه
لا بقي؟ كده ازعل
ده انا صوتي جميل
بس هو محتاج شويت تدريب وزيت وحلبة
وشوف بقي ام كلثوم بتاعت امريكا

صباح الخير بليل

 

At 1:13 PM, Anonymous Anonymous

rabena ma3ak ya Meshmesh, wa rabena yewafa2ak =) Wa rabena ma3aki ya organic, ed3ooli ana kaman =)

 

At 8:04 PM, Blogger kareem azmy

هاااااااااى

اتمني ان يكون الكليب نال اعجابك و لهذا قمتي باضافته لديك

تصفحت قليلا ف مدونتك و علمت انك لا تعيشين ف مصر الان

اهو يا سيتى انتى بتشربي ميه معدنية و احنا بنشرب من النيل

و اتمني ان لا يكون نبرة السخرية ف كلامك مقصودة

فبالرغم من كل الظروف السيئة التى نحياها الا اننا مازلنا بشر

كريم

 

At 9:20 PM, Blogger Organica

يونيك؟

اهلا اهلا
ربنا يخليكي يارب
واكيد انت في دعائي

 

At 9:29 PM, Blogger Organica

كريم

اكيد
انا الاغنية ابكتني اول ماسمعتها
وانا من المعجبين بفن شرين احمد من زمان

وانا كنت بهزر
برغم من الحاجات اللي بنشوفها من مصر
كلام شرين صح
اللي عايش فيها مش عارف قمتها الا لما يسبها زي حالاتي

مصر لها طعم تاني
وحنرجع
ان شاء الله

وشكرا علي المرور

 

At 2:46 PM, Blogger Unknown

اولا اشكر محمد البنا جدا علي الاغنيه الجديده اللي الفها عشاني
بجد كلمات معبره طحن
:D

اولا مكرر
اشكر اورجانك علي الدعم المعنوي في الظروف الصعبه اللي انا فيها دلوقتي
:D

اولا مكرر تاني مره
ربنا يوفقك يا يونيك مسلمه
وشكرا علي الدعم المعنوي المدعم للدعم بتاع محمد و اورجانك

و اخيرا
كريم .. متزعلش , اورجانك متقصدش تتريق علي مصر ولا حاجه

 

At 5:31 PM, Anonymous Anonymous

aywa ana unique! ;) shukran habibi, ma3lish ma3andeesh keyboard 3arabee :P

 

At 8:48 PM, Blogger Unknown

العفو يا فندم
انا حبعتلك حالا كيبورد مع الواد عبده ..وله يا عبده ,ودي عدد 2 كيبورد عربي ليونيك وصلحه

اي خدمات تانيه ؟
:P