Friday, June 29, 2007
انتهي الترم علي خير وفي امتياز وكلوا تمام
عقبال الغسيل وترتيب الغرفة وغسيل السيارة
ودفع الفواتير
واستكمال بعض الاوراق
والتحضير للرحلة
والنوم
اصل النوم اهم حاجة
والجيم عال العال
والرجيم ماشي كويس-نفسي اسمي الرجيم باسم "فول دايت" اللي هو تاكل فول من هنا وتخس علي طول
جربوه واللهي لذيذ

في ملحد معجب بكتابتي عن التعدد ويستخدم كلامي للمصلحته ووجهة نظره اللي هي طبعا مش وجهة نظري
السيدة الغربية تسألني لما اخذ الاسلام بشهادة الرجل لوحده حين المرأة شهادتها تساوي نصف شهادة الرجل؟ فكيف العدل؟
قرأت وقرأت علي مواقع اسلام اونلاين
الكلام مش جايب بعضه
ومش عارفة ارد
والست مضيقة مني عشان دخلت فيها شمال
عشان بتقول علي العرب انهم متوحشين _باربرك
وبعدين
مش عارفة؟ هو انا الايام ده متهورة كده ليه؟

كنت بقول ايه؟
اه
نفسي انام
ومحدش يصحيني
واناااااااااااااام

ياسلام مودي حلو النهاردة
يارب يفضل كده علي طول
والحساسية اللي انا فيها تنتهي عشان بجد
I can't stand me

اه ومشمش ياجماعة الخير بيشتغل لسه في مشروع التخرج
ربنا معاه ان شاء الله

Labels:

 
posted by Organica at 8:06 AM |


3 Comments:


At 5:17 PM, Blogger انحلت سيور العربه وسقط المهر من الاعياء

السلا م عليكم

كويس حضر تك ان المود كويس والفول عا مل شغل فى الر جيم وربنا يسهلك فى اللى جا ى الغسيل وخلا فه زى ما اكر مك فى الامتحا نات ويكرم مشمش كما ن
اما موضوع المير اث ده انا كنت قر يت در اسه من فتره عنها بس مفهمتش حا جه بصر احه مش عا رف العيب فى مين فى الدر اسه ولا فيه بس معنا ها ان تقر يبا فى علم المو اريث ان المر اه فى النها يه ترث اكتر من الراجل كن فى النها يه مش كل حا جه ربنا يقولها نبحثلها عن تفسير وتحليل لان هو اللى خلقنا وهو ادرى بما ينفعنا وبعدين الناس اللى ممكن بيكلموااللى بتقولى عليهم ملا حده حضر تك لهم مما رسا ت خا طئه ممكن تسا لهم يفسر وا شىء يهر بول ويقولوا حر يه شخصيه وانا لا لفسر افعا لى وهو البشر فما بالك برب البشر
وجهة نظرى الاخيره دى بحا ول اقنعك بيها وانا مش مقتنع ههههههههه
سلا م

 

At 3:37 AM, Anonymous Anonymous

ألف مبروك.

 

At 2:48 AM, Blogger L.G.

يارب دايما المود كويس واضح انكم اتنين مش واحد صح المهم انتو فين مفيش حاجات جديدة ليه وشكلكم أصحاب أميرة البلطجية -- خايفة المدونين كلهم يبطلوا يكتبوا طيب أعمل ايه دلوقتي
اكتبوا سلام